Aankondiging: Over het GitaarTraining.be Forum (01 May 2015)

Sinds 2009 is dit het forum die we gebruiken voor alle leerlingen van GTS Oostende. Vanaf juni 2015 zullen er wat wijzigingen gebeuren, neem daarom de info in deze aankondiging even door. Klik op read more --->

Jammen

Jamming sessies

  • Stoffel
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
13 years 7 months ago - 13 years 7 months ago #589 by Stoffel
Jamming sessies was created by Stoffel
Na de blues workshop vorige week hebben we nadien nog eens zitten jammen voor een half uurtje. Eigenlijk wel tof en ik zou eigenlijk dat nog wel een keer willen doen.
Ik moet eigenlijk zeggen dat ik een beetje verwonderd was dat er nog geen topic daarover op het forum stond (oftewel heb ik er weer overgekeken). Daarom dit postje.

Zijn er mensen die geïnteresseerd zijn om eens te jammen? Ook, waar doe je dat best. Ik dacht te verstaan dat Lars en (ik denk) zijn pa soms eens aan de twins in Bredene zitten te jammen.Zijn er plaatsen waar dat wel eens meer gebeurd in het Oostendse? BIj mensen thuis? Ik veronderstel dat Dries, Roy , Dirk, Gilberte, Thomas en Antony (als hij nog de tijd daarvoor vindt) daar ook wel in geïnteresseerd zijn, en 't zijn zeker niet de enige volgens mij.

Zijn er andere mensen die daar wel eens in geïnteresseerd zijn? Waar kan dat gedaan worden (al is't maar op de zeedijk).
Last edit: 13 years 7 months ago by Stoffel.

Please Log in to join the conversation.

More
13 years 7 months ago #590 by Antony
Replied by Antony on topic Re:Jamming sessies
Hey Christof,

Echt tof dat jezelf een topic hierover aanmaakt.
Ik kan je al zeggen dat er een paar zeer toffe en leerrijke events klaarstaan in het nieuwe schooljaar, waar er verschillende kansen zullen zijn om te jammen en op te treden.
Natuurlijk sta ik open voor nu al eens een jamsessie onder ons te laten doorgaan.

Even afwachten wie er reageert op deze post en dan kunnen we deze eventueel zelf in de box laten doorgaan.

Please Log in to join the conversation.

  • driesp
  • Visitor
  • Visitor
13 years 7 months ago #591 by driesp
Replied by driesp on topic Re:Jamming sessies
Count me in ;)

Please Log in to join the conversation.

More
13 years 7 months ago #592 by Roy
Replied by Roy on topic Re:Jamming sessies
Hi All,

Ik doe wel mee met de BAS , kwestie voor wat ondersteuning te geven. Altijd leuker als de BAS mee doet. Kan dan wel eens afwisselen. ;)

Gr

Roy

Please Log in to join the conversation.

  • Sandman
  • Visitor
  • Visitor
13 years 7 months ago - 13 years 7 months ago #593 by Sandman
Replied by Sandman on topic Re:Jamming sessies
Hey,

Schitterend initiatief...

Ik zie er ook wel naar uit om eens samen te jammen, maar geldt dit ook voor de half gevorderden (paarse groep), of zijn die jam-sessions enkel maar gevorderden?

Groeten,
Peter
Last edit: 13 years 7 months ago by Sandman.

Please Log in to join the conversation.

  • driesp
  • Visitor
  • Visitor
13 years 7 months ago #594 by driesp
Replied by driesp on topic Re:Jamming sessies
Roy wrote:

Hi All,

Ik doe wel mee met de BAS , kwestie voor wat ondersteuning te geven. Altijd leuker als de BAS mee doet. Kan dan wel eens afwisselen. ;)

Gr

Roy


Da's een goed idee ! Misschien kunnen ook eens over iets anders jammen dan een 12 bar blues. Dat we van vooraf enkele akkoordenprogressie's bespreken ofzo, dat iedereen die komt ze al een beetje onder de knie heeft voor we beginnen. Of we jammen rock 'n roll :woohoo:

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.271 seconds
Powered by Kunena Forum