Aankondiging: Over het GitaarTraining.be Forum (01 May 2015)

Sinds 2009 is dit het forum die we gebruiken voor alle leerlingen van GTS Oostende. Vanaf juni 2015 zullen er wat wijzigingen gebeuren, neem daarom de info in deze aankondiging even door. Klik op read more --->

Jammen

Feedback over de jamsessie try-out

More
13 years 6 months ago - 13 years 6 months ago #680 by Antony
Hey guys (& girls),

Graag even jullie feedback over de jamsessie try-out van vorige maandag (11 oktober).

Zoals jullie weten kon ik niet deelnemen omdat ik met lessen zat op dat moment, daarom had ik graag geweten hoe jullie de jam hebben ervaren.

-wat vond je leuk?

-wat kan beter?

-andere opmerkingen...


Alvast bedankt!
Groetjes,
Antony
Last edit: 13 years 6 months ago by Antony.

Please Log in to join the conversation.

  • Sandman
  • Visitor
  • Visitor
13 years 6 months ago #683 by Sandman
Replied by Sandman on topic Re:Feedback over de jamsessie try-out
Hierbij mijn feedback.

De jamsessions vond ik zeer leuk, maar er was te veel volk. Misschien is het wel interessant om bij grote opkomst, de groep te splitsen.

Het heeft ons wel allemaal dichter bij elkaar gebracht en zal zeker zijn vruchten laten: sommigen hebben nu al afgesproken om eens samen te komen bij elkaar thuis, wat op zich een schitterend idee is.

Wat misschien ook interessant is voor een volgende keer is om andere muzikale vormen te proberen. Naast blues kunnen we misschien ook eens rock, jazz, enz. aan, de beurt laten komen.

Maar goed, voor mij is het zeker voor herhaling vatbaar. Heb een leuke tijd gehad!

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.278 seconds
Powered by Kunena Forum