Ben je nieuw op het forum? Start dan hier!

More
11 years 1 month ago #1300 by Antony
Welkom op het gitaarforum van Gitaar Training Studio Gent! Hier gaan we naast de gitaarlessen bijkomende informatie en tips plaatsen en kun je ook vragen stellen.

Als het je eerste keer is op het forum volg dan deze stappen:

1. Zorg dat je ingelogd bent op de site

Om op het forum te posten, moet je telkens ingelogd zijn op de site. Dit doe je op dezelfde manier dan je inloggen om je cursusmateriaal te bekijken, via de 'leerlingen login' rechts onder op de site.

2. Start een gesprek

Het is heel tof om actief deel te nemen aan het forum. Ik moedig je echt aan om dit te doen, zodat je naast de lessen ook in contact kan blijven en bijkomstige vragen kunt stellen.

Start eens een gesprek en stel een vraag of post een video of link naar een toffe website die je vond.
Stel jezelf ook even voor aan de andere leden op het forum.
Wees niet verlegen, vertel gerust wat over jezelf.

Dit hoeft helemaal geen uitgebreid gesprek te zijn; zo kun je het gewoonweg hebben over hoelang je al speelt, hoe je begonnen bent met gitaar spelen, welke bands en artiesten je beluisterd,...

Weet je niet wat te zeggen? Gebruik dan gerust de zinnen hieronder als voorbeeld om verder aan te vullen:

"Hey, Mijn naam is ______. Ik speel ben ____ jaren/maanden/weken geleden begonnen met gitaar. Mijn favoriet genre is _________ (muziek stijl).

Vertel dan wat over jezelf.

3. Vervolledig je profiel

Ieder lid van het forum heeft zijn/haar eigen profiel.
Je kunt in je profiel wijzigingen toebrengen en je profiel personaliseren door bovenaan het forum op ‘my profile’ te klikken en daar je gegevens toe te voegen. Niet vereist, maar wel tof is om een foto toe te voegen aan je profiel.

Als je niet zeker weet hoe dit te doen, lees de “Hoe het forum te gebruiken” post.

Iedere leerling op de site beschikt over zijn eigen profiel. Je kunt je profiel aanvullen en personaliseren door bovenaan het forum op 'my profile' te drukken en je info daar toe te voegen. Niet vereist, maar het is wel tof om ook even een foto toe te voegen.

4.Ontdek het Gitaar Forum

Surf even rond op het forum. Stel jezelf de vraag wat je precies wil bijleren of weten over de gitaar en hou je zeker niet in om je vraag te stellen.

Zo kun je bijvoorbeeld een vraag stellen over een bepaalde oefening of techniek op de gitaar die je wilt kunnen. Ga naar het forum 'Gitaar Algemeen' en stel je vraag. De kans is groot dat een leraar of één van de andere leden je kan helpen.

In 'Offtopic' kun je alles posten die niets met gitaar leren of spelen te maken heeft.

Wees zeker niet teruggehouden. Je bent zeker welkom om het forum enkel te lezen, maar wordt sterk gemotiveerd om actief deel te nemen aan elke discussie die je interesseert! Het is niet van belang wat je niveau of ervaring in de gitaarlessen is.

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.567 seconds
Powered by Kunena Forum