Aankondiging: Over het GitaarTraining.be Forum (01 May 2015)

Sinds 2009 is dit het forum die we gebruiken voor alle leerlingen van GTS Oostende. Vanaf juni 2015 zullen er wat wijzigingen gebeuren, neem daarom de info in deze aankondiging even door. Klik op read more --->

John Frusciante stopt bij Red Hot Chili Peppers?

More
14 years 4 months ago #246 by Antony
nnbnbKwam tijdens het surfen zonet dit persberichtje tegen:

AMSTERDAM - De bekende band the Red Hot Chili Peppers moet verder zonder hun gitarist. John Frusciante heeft bekend gemaakt uit de band te stappen.

De gitarist bevestigt de geruchten over zijn vertrek op MySpace.

'In het kort is het zo dat mijn muzikale voorkeuren mij een andere kant op hebben gedreven. Ik hou echt van de band en wat we allemaal hebben gedaan. De afgelopen twaalf jaar ben ik veranderd als persoon en als artiest. Om verder te gaan met de band op de manier waarop ik dat deed, zou tegen mijn natuur in gaan. Het was geen keuze, ik moet zijn wie ik ben doen doen wat ik moet doen.'

bron: www.telegraaf.nl/prive/5621203/__Peppers...it_band__.html?p=9,1

Please Log in to join the conversation.

  • GuitarAddict
  • Visitor
  • Visitor
14 years 4 months ago #250 by GuitarAddict
Replied by GuitarAddict on topic Re:John Frusciante stopt bij Red Hot Chili Peppers?
Wooow... Das een groot verlies... :huh:
RHCP zal niet meer hetzelfde zijn zonder Frusciante.. Hopelijk vinden ze een goeie vervanger! Beter vinden dan John Frusciante is toch wel moeilijk...

Nuja, misschien komt hij wel met nog beter werk nu hij kan doen wat hij zelf wil!
We zien wel =)

Please Log in to join the conversation.

  • driesp
  • Visitor
  • Visitor
14 years 4 months ago #252 by driesp
moet wel erg moeilijk zijn voor de band...
kan niet hetzelfde zijn, als daar opeens iemand anders bijkomt.
vraag me af hoe ze die persoon dan zoeken, moet toch iemand zijn die de gitaarpartijen nagenoeg perfect kan naspelen?

Please Log in to join the conversation.

  • GuitarAddict
  • Visitor
  • Visitor
14 years 4 months ago #256 by GuitarAddict
Replied by GuitarAddict on topic Re:John Frusciante stopt bij Red Hot Chili Peppers
Het kan idd niet hetzelfde zijn als er iemand anders bijkomt... De sound zal anders zijn en zeker ook de sfeer binnen de band zelf! Moet raar zijn voor de andere leden na zo'n lange periode van samen te spelen...

Het zal heeeeeeel moeilijk zijn om een geschikte vervanger te vinden, want wie kan er nu even goed spelen als John Frusciante? Die heeft toch een unieke stijl?

Nuja, als er audities zijn bij RHCP, ik schrijf me zeker in =P

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.260 seconds
Powered by Kunena Forum