Aankondiging: Over het GitaarTraining.be Forum (01 May 2015)

Sinds 2009 is dit het forum die we gebruiken voor alle leerlingen van GTS Oostende. Vanaf juni 2015 zullen er wat wijzigingen gebeuren, neem daarom de info in deze aankondiging even door. Klik op read more --->

Guitaar Talk

Eerste les van het schooljaar..!

More
nnbnbnnbnb 10 years 7 months ago #1388 by Joachim
YES, we vliegen weer in het nieuwe schooljaar..!!


Ik heb er alvast weer heel veel zin in, nieuwe leerlingen ontmoeten vanavond op de eerste les en dit jaar een heleboel groepslessen! :)


Een paar leerlingen van mij zijn overgegaan naar groepslessen of gaan naar een nieuwe leraar (Ben, veel succes ^^) omdat ik nu uren overneem in Gent.


Ook via deze weg wil ik jullie nog eens bedanken, leraar zijn is een wisselwerking en ik heb ook heel veel geleerd van jullie! Merci voor een hele leuke tijd!


Het gaat een geweldig jaar worden. Na een toffe zomer met een nieuwe planning en vernieuwde aanpak heb ik er nog meer zin in dan anders!!! (dat is blijkbaar mogelijk :P )

Allllrighty then!!:woohoo:


B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B)

I'm never gonna make it if it's up to me.

www.artiosmusic.be

www.facebook.com/#!/artiosmusic

Please Log in to join the conversation.

More
10 years 7 months ago #1393 by Antony
Hey Joachim!

Zondag ben ik terug gekomen van tiendaagse gitaar-seminaries in Chicago en gisteren begonnen met de eerste intensive coaching en songwriting in Gent.

Ik zie het ook enorm zitten dit schooljaar!

Ik hoop dat iedereen klaar is voor een awesome jaar (;-) sorry kom net van de States, waar iedereen en alles 'awesome' is)! ;-)

Grtz,
Antony

Please Log in to join the conversation.

More
10 years 7 months ago #1396 by Joachim
Da ies aawsom :)

Yep, ben benieuwd naar je relaas over je avonturen in de States..

B)

De eerste lessen verliepen goed en het was echt 'awesome' om al die nieuwe gezichten te zien!

I'm never gonna make it if it's up to me.

www.artiosmusic.be

www.facebook.com/#!/artiosmusic

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.237 seconds
Powered by Kunena Forum