Aankondiging: Over het GitaarTraining.be Forum (01 May 2015)

Sinds 2009 is dit het forum die we gebruiken voor alle leerlingen van GTS Oostende. Vanaf juni 2015 zullen er wat wijzigingen gebeuren, neem daarom de info in deze aankondiging even door. Klik op read more --->

Guitaar Talk

Update & Optredens

More
9 years 6 months ago #1496 by Antony
Update & Optredens was created by Antony
Hi,

Bij deze de update 'what's crackin' with GTS'.

Het nieuwe schooljaar brengt ons dit jaar 3 nieuwe leraren:

- leraar Jelle (piano & gitaar)
- leraar Casper (gitaar)
- leraar Tom (gitaar)

Naast de 'oude' (ahum) garde Antony & Joachim welteverstaan. Leraar Benjamin zag zich door persoonlijke redenen jammer genoeg genoodzaakt ons team te verlaten. Al dat nieuw vlees, leidt ook tot wat hervormingen, daarom dat Liesbeth nu full-time de kuddes bijeenhoudt.

Daarnaast wou ik even iedereen bedanken die op mijn optreden (in het voorprogramma van The Rhythm Junks) te Staf Versluys aanwezig was... of er wou bijzijn. Het optreden was namelijk volledig uitverkocht.

Blues in de box is een concept waarmee Staf Versluys al een aantal jaar geleden mee uitpakt.

De volgende optredens zijn Tiny Legs Tim: www.stafversluys-centrum.be/nl/programma...x-tiny-legs-tim-trio

en Belgische Blues Trots Lightnin' Guy: www.stafversluys-centrum.be/nl/programma...ighty-gators--uitver

Bekijk ook alvast eens Jazz in de Box die in maart '15 doorgaat, met grote namen zoals jazz gitaar virtuoos Jimi Moliere (waarvan ik zelf nog enkele lessen nam): www.stafversluys-centrum.be/nl/programma...x-jimmy-molire--band

en de master Jef Neve: www.stafversluys-centrum.be/nl/programma...-in-the-box-jef-neve

Mijn eerstvolgende optreden die vastligt is op Delirium Blues Festival op 4 april 2015 met de Blues Poppers: www.antonyreynaert.com/tour/

Verder wou ik nog even de volgende site in de verf zetten: bestbluesguitarlessonsonline.com/

Hierop deel ik mijn expertise over het onderwerp blues gitaar. Deze site is sinds januari 2013 al heel wat gegroeid met gratis bronnen zoals ebooks, video's, etc.

En sinds kort is hierop ook een nieuwe thuisstudie cursus beschikbaar voor de gitarist die 'vastzit' in de box positie van de pentatonische toonladder: bestbluesguitarlessonsonline.com/bluesguitarsoloinglesson

Meer nieuws volgt weldra (jamsessie's, etc.)...
Hou in tussentijd ook de facebook pagina van Gitaar Training Studio in de gaten, waar dagelijkse tips op te lezen zijn: www.facebook.com/gitaartraining

Adios & keep up the practicing! ;)
Antony

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.242 seconds
Powered by Kunena Forum