Aankondiging: Over het GitaarTraining.be Forum (01 May 2015)

Sinds 2009 is dit het forum die we gebruiken voor alle leerlingen van GTS Oostende. Vanaf juni 2015 zullen er wat wijzigingen gebeuren, neem daarom de info in deze aankondiging even door. Klik op read more --->

Events

Jamsessie februari 2012

More
12 years 3 months ago #1080 by Roy
Replied by Roy on topic Re:Jamsessie februari 2012
Als het op za 4 februari is kunnen wij ook niet aanwezig zijn, :S

Please Log in to join the conversation.

More
12 years 2 months ago #1088 by Antony
Replied by Antony on topic Re:Jamsessie februari 2012
Ok dus zaterdag 4 februari is een feit! We gaan terug jammen.
Zoals altijd is iedereen welkom om een pint te drinken (de week erop ben ik jarig dus dat moet gevierd worden! ;-)), ook al heb je geen zin om mee te jammen.

Nir Shemmer die de meesten kennen van ons optreden op de Paulusfeesten en de privélessen gitaar en basgitaar op zaterdag komt mee jammen en doet alvast zijn basgitaar mee.

Indien er mensen zijn die drummers, bassisten, zangers, gitaristen of gewoonweg vrienden willen meebrengen... you're all welcome...

Groetjes,
Antony

Please Log in to join the conversation.

  • didier
  • Visitor
  • Visitor
12 years 2 months ago #1091 by didier
Replied by didier on topic Re:Jamsessie februari 2012
hoi das dik in orde hé , moet er wa ingestudeerd worden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Please Log in to join the conversation.

  • driesp
  • Visitor
  • Visitor
12 years 2 months ago #1092 by driesp
Replied by driesp on topic Re:Jamsessie februari 2012
Antony wrote:

Ok dus zaterdag 4 februari is een feit! We gaan terug jammen.
Zoals altijd is iedereen welkom om een pint te drinken (de week erop ben ik jarig dus dat moet gevierd worden! ;-)), ook al heb je geen zin om mee te jammen.

Nir Shemmer die de meesten kennen van ons optreden op de Paulusfeesten en de privélessen gitaar en basgitaar op zaterdag komt mee jammen en doet alvast zijn basgitaar mee.

Indien er mensen zijn die drummers, bassisten, zangers, gitaristen of gewoonweg vrienden willen meebrengen... you're all welcome...

Groetjes,
Antony


Zo, we zullen die verjaardag van je wel eens op een andere dag vieren hé ? Jammer dat 'k er niet kan bij zijn.

Zal er iemand komen drummen? Anders kan ik daar enkele cymbalen laten en de snare van ons ofzo, want die van daar klinkt niet meer zo goed.

Please Log in to join the conversation.

More
12 years 2 months ago #1093 by Antony
Replied by Antony on topic Re:Jamsessie februari 2012
Hey Dries,

dat is zeker, we zullen het dan nog eens moeten overdoen met onze dries erbij hé! ;-)
Ik denk dat Christof wel een drummer zal meebrengen, al moet ik dat nog eens voor de zekerheid checken. Het zou dus wel gemakkelijk zijn als we die snare en symbalen kunnen gebruiken.

Grtz,
Antony

Please Log in to join the conversation.

  • driesp
  • Visitor
  • Visitor
12 years 2 months ago #1095 by driesp
Replied by driesp on topic Re:Jamsessie februari 2012
Ga er normaalgezien toch geraken. Dus dan kunnen we het toch vieren ;)

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.240 seconds
Powered by Kunena Forum