Aankondiging: Over het GitaarTraining.be Forum (01 May 2015)

Sinds 2009 is dit het forum die we gebruiken voor alle leerlingen van GTS Oostende. Vanaf juni 2015 zullen er wat wijzigingen gebeuren, neem daarom de info in deze aankondiging even door. Klik op read more --->

Events

Workshop 'Muzikant gaat Digitaal'

More
12 years 3 weeks ago #1185 by Antony
Hey,

In het kader van de Digitale Week wordt komende dinsdag een workshop "Muzikant gaat digitaal", mede-georganiseerd door leerlinge Eva Gaerdelen.
Hiermee willen we mensen tonen waarvoor een computer allemaal ingezet kan worden bij het leren en/of spelen van een instrument.

In een eerste deel vertel ik mijn persoonlijk traject en hoe de computer/het digitale daarbij een belangrijke rol speelde:
- keuze en aankoop materiaal
- online lessen
- tabblatuur, backing tracks, ...
- fora

In een tweede (en grootste) deel vertelt collega Erwin over verschillende items:
- zijn master studie die hij voltooide aan de Berklee College of Music en hoe zo'n traject verloopt (alles digitaal)
- opnemen en bewerken met Garage Band (zowel via laptop als via ipad) of andere programma's
- demo: werken met Garage Band

De workshop gaat door op dinsdag 24/04 van 19.30 tot 21.30 uur in de Bibliotheek van Middelkerke (Populierenlaan 16, 8430 Middelkerke) en is volledig gratis.
We vragen wel vooraf in te schrijven via 059/31.99.10 of via bibliotheek@middelkerke.be

Ziet er zeer interessant uit. Moest ik op deze dag geen les geven, zou ik zeker gaan.
Antony

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.114 seconds
Powered by Kunena Forum