Aankondiging: Over het GitaarTraining.be Forum (01 May 2015)

Sinds 2009 is dit het forum die we gebruiken voor alle leerlingen van GTS Oostende. Vanaf juni 2015 zullen er wat wijzigingen gebeuren, neem daarom de info in deze aankondiging even door. Klik op read more --->

Events

Muziekbeurs in leffinge zondag 6 december

  • driesp
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
14 years 5 months ago #215 by driesp
nnbnbMuziekbeurs leffinge (middelkerke) op zondag 6 december in sporthal 'de barloke' (slijpesteenweg 28) vanaf 9u30 met ruim aanbod van nieuwe en tweedehandse muziekinstrumenten, versterkers en luidsprekers, partituren en bio's, vinyl & cd's, t-shirts & merchandise ...
photo expo 'live in concert 2009' (ac/dc, metallica, jeff beck, alice cooper, nick cave, whitesnake...)
inkom 3 € - info: www.muziekateljee.be - info@muziekateljee.be - tel. 059/50.52.06

Please Log in to join the conversation.

More
14 years 5 months ago #216 by Antony
Ben daar 2 jaar geleden geweest.
Mooi georganiseerd en je kunt soms wat gear voor een prijsje op de kop tikken.

Zeker een aanrader!

Please Log in to join the conversation.

  • Glenn
  • Visitor
  • Visitor
14 years 5 months ago #217 by Glenn
Ben vorig jaar geweest met mijn overbuur (bassist - toetsenist). Mijn zoontje had de dag voordien nog maar 'zijn' elektrische gitaar gekregen van de sint.
Heel leuk, al had ik toen geen idee wat voor moois er te 'rapen' viel. Ik heb er toen mijn stembakje van Korg (AC-30) gekocht voor 15 euro (heb dit ondertussen reeds in verschillende zaken gezien aan +25euro - een batje dus).
Ik ga in ieder geval weer... zou leuk zijn moesten we er met verschillende van 'us schooltje' naar toe zouden kunnen! :)

Glenn

Please Log in to join the conversation.

  • driesp
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
14 years 5 months ago #218 by driesp
zou inderdaad leuk zijn ! Ga zondagmorgen redelijk vroeg gaan rond 9u30 - 10u. Misschien lopen we elkaar wel eens tegen het lijf, ik ben alvast te erkennen (altijd trouwens ;)) aan het oranje oldtimer brommertje, m'n main axe :laugh:

totdan!

Please Log in to join the conversation.

More
14 years 5 months ago #219 by Roy
Hi All,

Zal ook eens langs komen samen met Lars maar weet nog niet hoe laat, denk tegen 9h30.

groeten

roy

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.160 seconds
Powered by Kunena Forum