Aankondiging: Over het GitaarTraining.be Forum (01 May 2015)

Sinds 2009 is dit het forum die we gebruiken voor alle leerlingen van GTS Oostende. Vanaf juni 2015 zullen er wat wijzigingen gebeuren, neem daarom de info in deze aankondiging even door. Klik op read more --->

Events

GITAARWORKSHOPS OP OORKNAL, 8 MEI, MUZIEKODROOM

  • Rouvrois
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
14 years 3 weeks ago #495 by Rouvrois
nnbnbnnbnbHet ruime aanbod aan workshops vormt de basis van Oorknal. Dit jaar staan er 3 workshops in het teken van de gitaar. Inschrijven voor deze workshops is verplicht en kan via www.muziekodroom/be/oorknal

Workshop 'gitaaronderhoud':
Gitaarbouwer Henny Huysman zal uitleggen hoe je een gitaar kan onderhouden. Alle ingeschreven deelnemers brengen hun eigen gitaar mee. Gedurende de sessie zullen alle snaren van de gitaar gehaald worden, wordt de gitaar gepoetst, kan men nieuwe snaren kopen en zal de gitaar worden afgesteld.
Uur: 14u - 18u
15 euro / maximum 15 deelnemers


Workshop '200 pedalen':
200 effectpedalen om real-life uit te testen? Alle uitleg over het hoe en wat van pedalen en stijlen! Zelf op zoek naar een effect maar je loopt verloren in het aanbod? Dan ben je hier op de juiste plaats! Leer alles over de geschiedenis van gitaareffecten en krijg de kans om meer dan 200 effecten uit te proberen
Uur: 14u - 18u
10 euro / maximum 15 deelnemers


Workshop 'bouw je eigen muff fuzz pedaal':
De legendarische Muff Fuzz (1969) is de voorloper van de Big Muff en de Big Muff Pi. Muziekodroom blaast deze unieke effectenpedaal nieuw leven in. Deelnemers aan deze workshop krijgen niet enkel een exclusief DIY-bouwpakket maar ook een deskundige begeleiding bij de bouw van een eigen pedaal.
Uur: 14u - 18u
15 euro inschrijvingsgeld plus 25 euro aankoop bouwpakket / maximum 8 deelnemers


Voor meer info en inschrijvingen: www.muziekodroom.be/oorknal

Oorknal
8 mei 2010
Gratis
14u-18u
Attachments:

Please Log in to join the conversation.

  • Stoffel
  • Visitor
  • Visitor
14 years 2 weeks ago #496 by Stoffel
'k moet eerlijk zeggen dat die gitaar onderhoud workshop me wel wat zegt, maar afgaande op de site weet ik niks. Met de ene browser kan ik enkel maar het logo zien, en met Mozilla krijg ik wel de ganse site te zien, maar er staat nergens vermeldt waar die Oorknal juist plaatsvindt. 'k heb zo vaag de indruk dat het in Limburg te doen is, maar erg veel zegt dat toch niet.

Please Log in to join the conversation.

  • Rouvrois
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
14 years 2 weeks ago #497 by Rouvrois
nnbnbBeste Stoffel,

Zoals de titel van de forumpost hier en de homepage van de website www.muziekodroom.be/oorknal aangeven is het in Muziekodroom te doen.

Muziekodroom ligt in de Bootstraat 9, 3500 Hasselt.

Inschrijven voor de workshop met Henny Huysman kan dus via de website.

Mvg en hopelijk tot zaterdag 8 mei,

Muziekodroom

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.122 seconds
Powered by Kunena Forum