Aankondiging: Over het GitaarTraining.be Forum (01 May 2015)

Sinds 2009 is dit het forum die we gebruiken voor alle leerlingen van GTS Oostende. Vanaf juni 2015 zullen er wat wijzigingen gebeuren, neem daarom de info in deze aankondiging even door. Klik op read more --->

Events

Basgitaar & Jamcoaching Programma

More
13 years 3 months ago - 13 years 3 months ago #818 by Antony
Vanaf Februari (wanneer we verhuist zijn naar de Groentemarkt), komen er verschillende nieuwe (bas)gitaar-programma's bij:

Zo zal het o.a. mogelijk zijn om basgitaar en jamcoaching te volgen.
In dit programma leer je als basgitarist je instrument beter beheersen.
Er ligt een grote nadruk op het leren samenspelen met andere muzikanten.

Daarom is het ook mogelijk als gitarist om deel te nemen aan dit programma.
Je leert scales toepassen in eigen improvisaties, ritme-gevoel ontwikkelen en leren samenspelen met een (bas)gitaar. Beter tempo houden en luisteren naar andere instrumenten zijn belangrijke doelstellingen in dit programma, alsook het kunnen toepassen van je reeds verworven vaardigheden in een bandsetting.

De lessen Basgitaar en Jamcoaching zullen telkens doorgaan op zaterdagnamiddag van 13u-14u.

Je kunt mij in de les vragen indien je meer info wilt over dit programma (gelieve me hiervoor niet te emailen, vraag me dit persoonlijk in de les). Laat alvast even weten of je al dan niet interesse hebt om deel te nemen, door een reply te schrijven op deze post. Ik kan niet garanderen dat je zult worden opgenomen in het programma daar ik de groepjes zeer klein wil maken, maar indien je een reply schrijft op deze post dan krijg je voorrang.
Gelieve te vermelden of je met een basgitaar of gewone gitaar zult deelnemen.
Last edit: 13 years 3 months ago by Antony.

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.152 seconds
Powered by Kunena Forum