Aankondiging: Over het GitaarTraining.be Forum (01 May 2015)

Sinds 2009 is dit het forum die we gebruiken voor alle leerlingen van GTS Oostende. Vanaf juni 2015 zullen er wat wijzigingen gebeuren, neem daarom de info in deze aankondiging even door. Klik op read more --->

Offtopic

2013

  • Thiery
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
11 years 4 months ago #1319 by Thiery
2013 was created by Thiery
Een gelukkig en succesvol 2013 toegewenst.

Please Log in to join the conversation.

More
11 years 4 months ago #1320 by Antony
Replied by Antony on topic Re:2013
Yes! Een heel happy 2013 toegewenst aan alle leerlingen en leraren die de school maken tot wat ze is!

Het belooft een super rockend jaar te worden, want er staan veel nieuwe programma's op stapel!! Om alvast een tip van de sluieren op te lichten; dit jaar gaat er een gloednieuw 'Intensive Coaching Programma van start,' waar je elke maand naast de gekende lessen 7-9 uur extra sessies kunt volgen. Op die manier zul je nog meer en beter gecoached en getrained worden en kun je nog sneller verbeteren en meer steun krijgen om de leerstof te verwerken en te leren toepassen. Vanaf februari 2013 gaat deze ICP van start in de nieuwe school te Gent en zal daarna ook in Oostende beginnen!

Ik ben alvast laaiend enthousiast om in dit programma nauw samen te werken en kijk uit naar de supergrote resultaten die deze coaching zal opleveren!!!

Grtz,
Antony

PS: als je geïnteresseerd bent en meer info wilt over dit Intensive Coaching Programma, stuur me dan een mailtje of spreek me erover aan in de lessen...

Please Log in to join the conversation.

More
11 years 3 months ago #1324 by Antony
Replied by Antony on topic Re:2013
Lees hier alvast meer info over de eerste Intensive Coaching Sessie die doorgaat in April 2013: www.gitaartraining.be/nl/forum?func=view&catid=9&id=1323

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.221 seconds
Powered by Kunena Forum