Aankondiging: Over het GitaarTraining.be Forum (01 May 2015)

Sinds 2009 is dit het forum die we gebruiken voor alle leerlingen van GTS Oostende. Vanaf juni 2015 zullen er wat wijzigingen gebeuren, neem daarom de info in deze aankondiging even door. Klik op read more --->

Guitaar Talk

Vrijwilligers Gezocht website online lessen...

More
13 years 6 days ago - 13 years 6 days ago #870 by Antony
nnbnbHey,

Een paar dagen geleden hebben we een nieuwe website gelanceerd: www.gitaarles.be .
Hier vind je verschillende videos, artikelen, (gratis) ebooks ivm. gitaar spelen.
Laat me allereerst zeggen dat jouw feedback zeer belangrijk is. laat gerust weten wat je ervan vindt.

In de komende weken zullen we deze website wat gaan aanvullen met videos, lessen, artikelen en daarbij zoeken we vrijwilligers.
Wat we specifiek zoeken is:

- forum administrators: je houdt het forum in de gaten en post er comments of maakt zelf posts aan. Je gaat gitaristen die om tips vragen voorzien van info indien je een antwoord kunt verschaffen.

- gear/trend watcher:
Ben jij een gearjunky, gitaar-verzamelaar of surf je gewoon graag rond op het internet naar de nieuwe merken, pedalen en vernieuwingen op gitaarvlak?

Word dan auteur bij gitaarles.be en draag bij aan de news-sectie van de site door het posten van nieuwe artikelen en video's ivm. merken, gear, versterkers,....

Indien je hiervoor interesse hebt, gelieve dan te reply'en op deze post en te vermelden wat je ziet zitten: 1) forum administrator en/of 2) gear/trend watcher
Last edit: 13 years 6 days ago by Antony.

Please Log in to join the conversation.

  • driesp
  • Visitor
  • Visitor
13 years 6 days ago #871 by driesp
Hallo Antony !

Long time no see..
Ik ben bereid om te helpen met wat ik maar kan. Count me in !

Dries

Please Log in to join the conversation.

  • Sandman
  • Visitor
  • Visitor
13 years 4 days ago - 13 years 4 days ago #879 by Sandman
Hey Antony,

Eerst en vooral proficiat met je nieuwe website. Prachtig gedaan!

Toch zijn er nog enkele kinderfoutjes:

Bij het aanmelden (enkel bij de eerste keer - kan dus ook toevallig zijn geweest, kreeg ik volgende fout:
- 500 - No valid database connection.
Het probleem zat hem in de query:
SELECT COUNT(*) FROM jos_documents where pulished = 1 and id in()

(normaal gezien zouden er tussen de haakjes - zie onderstreept/vet in query - waarde(s) moeten staan.
Na de browser te sluiten en opnieuw in teloggen, verscheen deze foutmelding niet meer.

Een zelfde soort fout krijg ik als ik naar 'mijn lessen' ga.
Foutlmelding komt door volgende query: SELECT a.* FROM jos_dms_documents AS a WHERE a.published = 1 AND a.id IN ( ) ORDER BY a.ordering LIMIT 0, 20

Dubbele functie: We hebben een logout onder user-menu en eveneens in een item apart (als zijnde 'afmelden' in het login-menu)

Paypall betaling: Het is jammer dat je van de site wordt gestuurd. Er zou moeten een aparte sessie geopend worden voor paypall


Maar het belangrijkste is dat je (even vluchtig gekeken) mbt security goed zit.

Groeten,
Peter
Last edit: 13 years 4 days ago by Sandman.

Please Log in to join the conversation.

  • Vince
  • Visitor
  • Visitor
12 years 11 months ago #886 by Vince
Hey Antony,

Ik stel me graag vrijwilliger.Je kiest zelf maar wat je wilt.


Grt,

Vince

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.133 seconds
Powered by Kunena Forum